piątek, 18 listopada 2016

Inspiracje na koncert

Ze względu na fakt iż zaledwie tydzień temu byłam na koncercie i miałam ogromny problem co założyć, posiadałam wiele pomysłów ale niestety nie wiele ubrań z tych pomysłów było w mojej szafie. Wybrałam się nawet do second handu z nadzieją, że coś znajdę I ZNALAZŁAM, oczywiście nie to co potrzebowałam, bo wyszłam z trzema  kurtkami ale nie o tym chciałam pisać. Stylizacji  przygotowałam wiele, ale jednak zawsze coś mi w niej nie pasowało.To nie te buty, nie te spodnie, ta bluzka nie do tych spodni, ale tamtych nie chcę.I tak w kółko.

Fakt faktem w końcu coś wymyśliłam, ale nadal do końca nie byłam z niej zadowolona. Dlatego też stwierdziłam, że taki post to super sprawa. Na pewno wiele z was też miało taki problem i taka pomoc przyda się na następny raz. Wrzucę wiele stylizacji z które chciałabym wykorzystać na kolejny koncert. Oczywiście wybór stylizacji zależy od tego na jaki koncert się wybieramy, przecież nie ubierzemy sukni wieczorowej na koncert metalowy, czy bluzki z Justinem Bieberem na koncert Justina Timberlake bo po prostu nie wypada chyba, że wszystko nam jedno i mamy gdzieś co mamy na sobie bo chcemy się tylko dobrze bawić. Taka opcja też występuje. Ale też zdaję sobie sprawę z tego,że jednak wiele dziewczyn chcę dobrze wyglądać. Czasami jednak dziewczyną wystarczy t-shirt z podobizną osoby występującej lub jakiś nadruk który jest z nią związany, jeansy i gotowe. Wszystko jest zależne od osoby. Myślę a bynajmniej mam taką nadzieję, że w tym poście każdy znajdzie coś dla siebie i znajdzie jakieś inspirację.





 Od czarnego przez brązowy do niebieskiego. Od ramoneski przez futerko do zwykłej bluzki.Spodnie, spódnice, getry. Wszystko co może nam się wszystkim przydać przy kolejnym razie.Oczywiście, z każdej można coś wziąć i zebrać w jedną najlepszą dla nas stylizację, no bo kto nam zabroni?


Jeśli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście u mnie zobaczyć piszcie śmiało, a na pewno coś wybiorę. Przyznam też szczerzę, że na początku miałam inny plan co do tego posta. Chciałam wykorzystać stylizację osób, które jechały na koncert Justina Biebera, niestety za późno się za to zabrałam i nie wyszło to tak jakbym chciała. Więc wymyślam następny pomysł na posta gdzie mogłabym "wykorzystać" w nim was.







5 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że najważniejsze żeby było nam wygodnie, czyli jakieś mom jeans i zwykła koszulka powinno wystarczyć :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ogrodniczki mega. uwielbiam :D . ale jak na koncert to bym ubrała dżinsy i koszulkę np. z danym zespołem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu ile tu cudeniek *_* Aż nie mogę wybrać jednej rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te inspiracje :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń