czwartek, 22 września 2016

LONDON FASHION WEEK

Kolejny FASHION WEEK za nami i zdecydowanie w moim ulubionym miejscu.  Londyn jest jednym z wielu miast zwanych przeze mnie "miasto stylu". Uwielbiam chodzić po Londyńskich ulicach i patrzeć na tych wszystkich dobrze ubranych ludzi, którzy nie wstydzą się własnego stylu i nie boją się wzroku innych.








Kilka cudownych stylizacji zbiorę w tym poście, aby każdy nas mógł cieszyć swoje oczka, jak pięknie można obchodzić się z modą.
























Moją ulubioną stylizacją jest look z czerwonym płaszczem i czerwonymi spodniami oraz butami.Została w moim sercu od samego pierwszego wejrzenia. 
Jak możemy zauważyć w całym tym zestawie stylizacji jest mieszanka. Są stylizacje proste, codzienne ale również ekstrawaganckie z czymś zaskakującym.  
Moim planem na następny rok jest właśnie wyjazd na London Fashion Week, ale będę w klasie maturalnej co może stworzyć małe przeszkody. Jednak nie poddajemy się! 
Macie jakieś swoje ulubione looki? A może sami uczestniczyliście w tym wydarzeniu? 

2 komentarze:

  1. Faktycznie, niektóre stylizacje są naprawdę świetne, ale niektóre nie do końca mi się podobają, ale to jak zawsze w modzie bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Fashion Weeki! Wszystkie stylizację są świetne ale najbardziej spodobała mi się ta druga :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń