poniedziałek, 20 czerwca 2016

Klasyczne kolory z dodatkiem


Zdjęcia na dzisiejszy post, były robione w całkiem odmiennym miejscu niż pozostałe, jak zresztą można zauważyć. Tak na prawdę od samego początku planowania zdjęć, nie wiedziałam gdzie mnie zaprowadzą. Można powiedzieć, że szłam na głęboką wodę. Ale jestem zadowolona, bo było na prawdę pięknie.
Powoli zbliżamy się do wakacji, więc takie miejsce jest dobrym rozpoczęciem wakacyjnych postów! Mam wiele pomysłów na takie posty i już nie mogę się doczekać na ich realizację! :) W tej stylizacji połączyłam ze sobą dwa tradycyjne kolory. Czarny oraz biały. Czarna długa, luźna spódnica, zakrywająca nasze niedoskonałości. Jeśli nie lubicie swoich nóg, taka spódnica jest na prawdę fajnym rozwiązaniem. Oczywiście kolorowe też wchodzą w grę, ale postawiłam jak zawszę na czarną. Ja zdecydowanie stawiam na zakrywanie nóg najbardziej jak się da. Ale to całkiem inna bajka. Bluzkę założyłam na odwrót, tył do przodu i dało to całkiem fajny efekt.




Do całej stylizacji dodałam dżinsową katanę. Na chłodniejsze dni idealna, a i znajdują się w TOPIE sezonu wiosna/lato. Przyznaję, ja jestem zakochana w takich kurtkach! Są na prawdę, fajnym rozwiązaniem na różną pogodę, ślicznie wyglądają i są wygodne! Czego chcieć więcej. Ja mam już trzy. Ale ta jest zdecydowanie moją ulubioną.




Razem z Sandrą wpadłyśmy na pomysł, żeby wypróbować na zdjęcia coś nowego. Padło na kolorowe dymy. Nie bardzo wiedziałyśmy jak to wszystko z tym wyjdzie, ale nie jest najgorzej. Byłyśmy przerażone, że coś wybuchnie albo co gorsza coś się podpadli. Całe szczęście obyło się bez żadnego wypadku! :) Teraz planujemy jeszcze jedną sesję z takim dodatkiem i tym razem będzie idealnie! 





Fot. Sandra Bacławska 




Chcę się również pochwalić moją wspaniałą dwójeczką! Są najlepsi na świecie! 





4 komentarze:

  1. AAAA ale urocze to ostatnie zdjęcie! Uwielbiam ten efekt z dymem i sama czekam na przesyłkę by wybrać się na sesję z nimi :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń